آموزش Dynamics CRM

آموزش Dynamics 365 / Dynamics CRM (فهرست مطالب)

با سلام و احترام ، لازم دانستم تا در ابتدا درباره توضیح مختصری در خصوص این مقاله و یا بهتر بگویم این سری مقالات آموزشی خدمتتان ارائه نمایم.
مایکروسافت داینامیکس سی آر ام ، پلتفرم بسیار توانمند ،با قابلیت های بسیار زیاد و بزرگیست . از اینرو تحلیل ، پیاده سازی ، توسعه و مدیریت این نرم افزار بعضا پیچیدگی ها  و چالش های خاص خود را دارا می باشد.
تیم Dynamics 365 / CRM رای بُد طی سالهای فعالیت ضمن مطالعات و آموزش هایی که به صورت آکادمیک و تئوری داشته اند ، تجارب بسیار ارزش مندی را نیز در تحلیل ، توسعه و پیاده سازی نرم افزار سی آر ام کسب کرده اند.
یکی از اهداف و سیاست های پیاده سازی رای بُد در پروژه های داینامیکس سی ار ام ، توانمند سازی و انتقال دانش و تجربه های کاری به مشتریان خود است ، چون به عقیده ما این امر کمک شایانی به موفقیت آمیز بودن هر چه بیشتر استقرار نرم افزار سی آر ام در سازمان ها می کند.
از اینرو تصمیم گرفتیم تا جهت افزایش آگاهی عمومی از امکانات نرم افزار Dynamics CRM و همچنین انتقال هر چه بهتر دانش به مشتریان خود اقدام به تولید مقالات و ویدئو های آموزشی در خصوص سی آر ام و در زمینه های تحلیل ، مدیریت ، شخصی سازی و توسعه داینامیکس سی آر ام کنیم.
برای مطالعه این آموزش های مایکروسافت سی ار ام می توانید در بخش مقالات سایت ما دسته بندی “آموزش Dynamics CRM” را دنبال نمایید.
امیدوارم این سری مقالات و ویدئو های آموزش Dynamics CRM مفید و مورد قبول شما واقع گردند.

فهرست مطالب آموزشی

جهت سهولت استفاده از این اطلاعات و حفظ ترتیب مطالب آموزشی Dynamics 365 عنوان و آدرس این مطالب به مرور زمان در همین صفحه افزوده خواهد شد.

 

 

مقدمه: چرا سی آر ام؟

در این مقاله سعی شده است تا توضیح مختصری درباره امکانات سیستم های سی آر ام به صورت کلی و چرایی استفاده از آنها در کسب و کار ها اشاره شود.

مقدمه: قبل از خرید سی ار ام یا انتخاب سی ار ام به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

انتخاب نرم افزار سی آر ام مناسب ، نیاز سنجی ، تحلیل درست و برنامه ریزی صحیح از ارکان اصلی موفقیت هر پروژه سی ار ام هستند.از اینرو در این مقال سعی شده است تا نکاتی مهم در مورد انتخاب نرم افزار سی آر ام ، برنامه ریزی برای اجرا و پیاده سازی آن شرح داده شود.همچنین سعی شده است تا به به اشتباهات شایعی که طی فرایند انتخاب ، برنامه ریزی و پیاده سازی سیستم سی آر ام معمولا اتفاق می افتد اشاره شود. شایان ذکر است این مقاله صرفا به صورت عمومی و فارق از بحث نرم افزار خاصی به موارد اشاره می کند.

 

مقدمه : انتخاب شیوه استقرار سی آر ام

در این مقاله سعی شده است تا شیوه های استقرار داینامیکس سی آر ام و انتخاب بهترین روش نصب و استفاده Dynamics CRM برای هر مجموعه شرح داده شود.

 

مقدمه : برنامه ریزی شیوه پیاده سازی سی آر ام

بزودی!

مقدمه : برنامه ریزی برای مورد قبول واقع شدن سی آر ام توسط کاربران

بزودی!

مقدمه : تجزیه و تحلیل کسب و کار و طراحی راهکار سی آر ام

بزودی!

مقدمه : روش های یادگیری Microsoft Dynamics CRM / Dynamics 365

بزودی!

مقدمه : چرا مایکروسافت داینامیکس سی آر ام؟

یکی از پیشروان حوزه سی آر ام که محصولی با کیفیت و ارزش افزوده بالا را فراهم می آورد Microsoft Dynamics 365 (CRM) است.راهکار سی ار ام مایکروسافت در بازار جهانی محصولی منحصر به فرد و پیشرو در خلاقیت و استفاده در تمام دنیا ست. نرم افزار Dynamics 365 به سازمان ها ترکیب منحصر به فردی از ابزار ها و امکاناتی که باعث افزایش بهره وری در دپارتمان های فروش ، بازاریابی ، خدمات و اتوماسیون داخلی می شود ارائه می کند.شاید بارزترین وجه تمایز نرم افزار Dynamics CRM نسبت به رقبا توانایی توسعه و گسترش آن در تمام بخش های یک سازمان است ، این توانایی به شرکت ها اجازه می دهد تا از سرمایه گزاری خود در مایکروسافت سی ار ام  بیشترین بهره را ببرند و نیاز آنها به دیگر نرم افزار ها و سیستم های سازمانی کمتر شود.

 

مقدمه : مایکروسافت داینامیکس سی آر ام چه کار هایی می تواند انجام دهد؟

بزودی!

مقدمه : داینامیکس سی ار ام / داینامیکس 365 و ارتباط آن با دیگر نرم افزار های مایکروسافت

بزودی!

نویسنده


مهرداد حیدری