امنیت

راهکار های ابری رای بُد راهکار این روز های سازمان ها

رایانش ابری،مدت زیادی است که بعنوان یک استراتژیک جدید در صنعت فناوری اطلاعات و شبکه های کامپیوتری ایجاد و توسعه داده شده است . سوال اینجاست آیا دیدگاه سازمان ها و کسب و کار ها به این استراتژیک چه میباشد؟
شرکت ها و مجموعه های مختلف با استفاده از این استراتژیک ، راهکار های زیادی جهت رفع نیاز های سازمان ها ارائه نموده اند.
 
برخی از مزیت های استفاده از رایانش ابری:
  • عدم نیاز به راه اندازی زیرساخت های فناوری اطلاعات(خرید سرور،بروزنگه داری سیستم های امنیتی)
  • عدم نیاز به خرید لایسنس نرم افزار ها و پرداخت هزینه بروزرسانی آن ها
  • قابل دسترس در همه جا و همه وقت
  • پی ریزی های لازم جهت سیاست دورکاری پرسنل 

راهکار های ابری ، یک ارزش افزوده جهت پیشرفت سازمان ها در زمان های بحرانی میباشد

  • Text Hover
 
شما در هرکجا که باشید به سیستم کسب و کار ، پست الکترونیک ، سیستم تیکتینگ ، چت سازمانی و … دسترسی خواهید داشت
مثلا در یک جلسه بسیار مهم میباشید و باید یک قیمت مناسب و کنترل شده به طرف مقابل عرضه نمایید،شما در جلسه به تمامی لیست ها و تحقیق های قیمتی خود دسترسی دارید و در جلسه با آمادگی کامل پیروز خواهید شد.
یا ممکن است به هردلیل برخی از افراد سازمان در خانه مشغول به فعالیت باشند، همکاران نیازمند به دسترسی به داده ها و اطلاعات کسب و کار میباشند که با اتصال ایمن بتوانند وظایف خود را انجام دهند . نرم افزار های CRM  یا ارتباط با مشتریان  راهکار مناسبی برای این امر میباشد.
  • Text Hover
چرا راهکار های ابری رای بُد

راهکارهای ابری رای بُد همسو با فناوری های روز دنیا ، راهکارهای نرم افزاری خود را با فناوری روز رایانش ابری عرضه کرده است و این نرم افزار ها برروی سرور های اختصاصی شرکت رای بُد نصب میشود و شما بی نیاز از خرید سخت افزار و تجهیزات ، با استفاده از اینترنت و در بستری امن و کاربرپسند به این سرور ها وصل شوید

 

دراین حالت نیازی به خرید لایسنس نرم افزار نمیباشید و شما با پرداخت حق اشتراک ماهیانه و سالیانه متناسب با نیاز سازمانتان می توانید از این راهکار ها استفاده نمایید
  • Text Hover