CRM

داینامیکس سی ار ام فقط با ضمانت رای بُد(بخش اول)

Dynamics 365
 
سی آر ام (CRM) یکی از ارزش های افزوده مهم سازمانی میباشد که امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال راه اندازی این سیستم حیاتی برای خود هستند،سازمان ها می خواهند با هزینه مناسب و داشتن یک سی آر ام تمام عیار،سازمان خود را دگرگون نمایند.
 کسب و کارها از طریق یک سی ار ام خوب می توانند اعضای سازمان،مشتریان،فرصت های تجاری،تبادلات سازمانی و … را مدیریت و کنترل نمایند و دریک بازه زمانی کوتاه تحول را درسازمان خود مشاهده نمایند.
سی ار ام مایکروسافت (Dynamics CRM ) یک نرم افزار تمام عیار برای تسخیر بازار که با امکانات متعدد و حرفه ای کسب و کار شما را دگرگون خواهد کرد،این نرم افزار درسراسر جهان برای تمامی کسب و کار ها عرضه می شود و بازخورد های فوق العاده ای از مشتریان آن به ثبت رسیده است
شرکت رای بد با افتخار برای تامین نیاز سازمان ها و کسب و کار ها با دانش فنی کارشناسان خود اقدام به فروش رسمی ، توسعه و پیاده سازی این نرم افزار درخاورمیانه می نماید.
  • Text Hover
فروش متمرکز و حرفه ای با Dynamics CRM
یکی از بخش های اصلی داینامیکس سی ارام ، بخش فروش میباشد.این بخش با کمک و مشاوره مدیران فروش ، مدیران کسب و کار  بهترین شرکت های دنیا تولید و پیاده سازی شده است. تمامی فرآیندهای استاندارد فروش و امکان تغییرات آن در داینامیکس سی ارام وجود دارد و شرکت ها می توانند پیرو فرآیند های سازمانی خود و نوع بیزینس پلن،فرآیند ها را تغییر دهند.
مدیریت فرصت های تجاری ، صدور و مدیریت پیش فاکتو و فاکتور ها ، مدیریت محصولات،گزارش های حرفه ای در تمامی فرمت ها ، بررسی رقبای بازار، هدف گذاری های دوره ای و کلی ، امکان محاسبه پورسانت با هوش تجاری و … بخشی از امکانات و ویژگی های بخش فروش داینامیکس سی ارام میباشند.
  • مدیریت و کنترل فروش سازمان به همراه گزارشات و نمودارها